kızlar günaydın, az önce kadın doğum doktoruna gittim şikayetlerim vardı. Gitmişken de doğum kontrol yazdırayım dedim ileri derece pcos tanım var, hem ona iyi geliyor hemde korunmuş oluruz diye yazdırmak istedim. Doktor dedi ki gerek yok zaten eşinden kaynaklı tüp bebek olmuş (sperm sayısı düşüklüğü var eşimde) korunma bir şey olmaz dedi HAAHAHAWHAHSHSHAJAHA “OLURSA DA OLUR ALLAH VERMİŞTİR YANİ ÜLKEMİZDE DOĞURGANLIK AZALDI ZATEN” dedi ciddi ciddi ilacı yazmayacağını belirtti sonra odadan çıktım, ben ne yaşadım az önce ya dedim ilaç kağıdını falan unutup çıkmışım😂bu yaklaşımı normal mi bilemedim komiğime gitti ya yazmadı da ilacı kaldı öylece