beybitolat smileylaylom evet bizimde oluyor kucaktayken yeri istiyor yerdeyken kucağı bazen gerçekten bende çok çaresiz hissediyorum umarım biran önce geçer biter bu zorlu dönemleri
smileylaylom beybitolat Allah kolaylık versin hepimize 😇 tez vakitte geçer inşallah tam dediğiniz gibi çünkü hep kucak istiyor taşıyamıyorum da oturarak da istemiyor gezmemiz lazım