beybitolat ya tamamen desteksiz değil ama uykusu gelince yatağa yatırıp emzik verip sırtına pat pat yapıyordum işte uyuyordu 8,5-9. Aydan beri uyumuyor böyle temas istiyor sarılmak istiyor. Bi ara bel taburesi ile squat yaparak uyuttum ama gece kalktığında çok zorluyor beni açıkçası. Tekrar eskisi gibi yapayım sonuçta bi düzeni vardı diyorum yok olmuyor. Bazen kucak da istemiyor kucağımızda da yırtıyor kendini anlamadım