Eftelya_ser evet işte bizimdü 1sene boyunca iyileşse bile jasta deöilken dü burundan konuşma aşırı horlama gece boyunca hiç burundan nefes alamama.sonuç amliyyat.aslında alerji doktoru neden hemen ameliyyat yaptırdınız dedi ilaçla komtrol altına alıtdık yaşı küçük yine büyüye bilir falan dedi.ama zaten onun dediyi fısfısı kbb dr.u vermişti hiç tesir etmedi.çocuğa her gece eziyyet yaşatmaktansa ameliyyat edeliç çocuk rahat nefes alsın dedik.zaten kbb de ameliyyat önerdi bizim durumumuzda