Eftelya_ser oğlum 10güne 4yaşına basıcak.3yaşında kreşe başladığından beri 2haftada bir hasta oluyodu.hasta olmasa bile burnunda konuşuyordu, geceleri artık o kadar horluyodu ki sanki evde yaşlı dede horluyor.hep ağızdan nefes alıyordu.bu ağustosta kbb.ye götürdük geniz eti büyümüş ameliyatla aldılar.ameliyyat sırasında bademcikde sadece kazıma yaptılar alma taraftarı değiller ama bademcikde de problem gördükleri için kazıma yaptılar.vede geniz eti kulağa vurmuş sıvı birikmişti ,sıvı boşaltılıp tüp takıldı.duymasınl etkilemişti.kulaktakı sıvıyı anlamasak kalıcı duyma azalmasına neden olacakmış. Ameliyyat sonrası nefesi açıldı çocuğumun.artık horlama falan yok .ben sordum yine çok hasta oıacakmı? Doktor dedi ki hasta olacak çocuk zaten bağışıklık kazanmalı .ama geniz etinden dolayı olan zorlanmalar çpk şükür geçti.ama tabi alerjik olduğu için geniz etinin tekrar şişme olasılığı da var. Mesela hastayken yine horluyor ödüm kopuyor yinemi şişti diye.polen, ev tozu akar, kedi köpek tüyüne alerjisi var