Hiç eldiven takmadım. Elleri hep serbestti dokunsun keşfetsin ten tene değsin. İlk haftadan itibaren kesmeye başladım. Törpü kullanamadım tırnak makası daha kolayıma geldi. Uykuda kesebilirsin çok ince ve yumuşak oluyo tırnakları ilk günlerde. Şmdi 3 aylık bazen uyanıyo keserken yarım kalıyo 😂