welcome_baby Merhaba kızlar 15 günlük bebeğin var. Eldiven kullanma taraftarı değilim o yüzden bebeğimin elleri açık hep ama emzirirken bazen hırçınlaşıyor ve yüzünü gözünü çiziyor çoğu zaman. Tırnağını kessem çok mu erken sizce ne yapmalıyım
ogretmenkusu welcome_baby bende başta takmak istemiyordum ama çok zarar veriyordu gözüne sokar diye çok korkmuştum tam altını çizmişti bi defasında. 1 buçuk aylık olunca elini ağzına götürmeye başlayınca çıkarmıştım artık tırnaklarını kendi makasıyla kısaltıyordum
Kizilciksurubu welcome_baby Kesebilirsiniz bence. Tırnak makası kullanmak bana biraz tehlikeli gelmişti, ufacık parmaklarını keserim diye korkmuştum o yüzden törpü aleti alıp onla yapmıştım. Tavsiye ederim.
welcome_baby hunilimomy ben de kaç defa kesmeye yeltendim kaynanam ilerde çok kalın olur şimdiden kesme vs diyince bıraktım ama bu şekilde de kendine zarar veriyor mahvetmiş yüzünü
welcome_baby Kizilciksurubu emzirirken üstten alabilirin aslında o kadar inceler ki kendilipinden kırılıyorlar zaten. Törpü de seçenek tabi. Etini kesenler oluyor yanlışlıkla Allah korusun insan korkuyor
ogretmenkusu welcome_baby bana kalsa hemen kesedim benimde annem izin vermedi daha yumuşak biraz sertleşsin tırnakları demişti 40 ondan sonra kesmiştim
Kizilciksurubu welcome_baby Evet, ben de etini keserim diye korkumdan 2 ay kadar törpüledim, sonra tırnak makasına geçtim.
nisven welcome_baby hiç eldiven takmadım 10 günlükken başladım tırnak kesmeye birşey olmaz banada kesilir mi falan diyen çok oldu hiç takmadım
welcome_baby nisven tırnak makası mı kullandınız yoksa törpü mü ve ne zaman kesiyordunuz bebek ellerini çok oynatıyor çünkü
ogretmenkusu welcome_baby o minik parmakları bol bol öp kokla uzun uzun bak benimki 3 buçuk aylık oldu o zamanki minik pamuk parmaklarını çok özlüyorum 🥲
nisven welcome_baby tırnak makası törpü hiç kullanmadım uyurken kesiyorum bende canavar gibi bir kedi var yıllardır onun tırnaklarını kestikten sonra bu kolay geldi 😃
welcome_baby nisven hahahhaa tecrübelisiniz. Ben ufak olduğu için biraz korkuyorum ama onun iyiliği için kesicim
welcome_baby ogretmenkusu Allah bağışlasın sağlıkla büyütün. Biliyorum zaman çabuk geçiyor ama çok yorucu bu günler gerçekten. Tecrübe olmayınca her şeyde endişe duyuyor insan. Allah yardım etsin inşaşlah
14032 welcome_baby değil kesebilirsiniz ben hiç eldiven kullanmadım sadece ilk gün tırnaklarıda uzadıkça kestim
Bebegimm1 welcome_baby eve gelir gelmez ilk işim tırnak kesmek oldu hiç unutmam aldım kucagıma eşimle annesi bana bakıyor bu deli ne yapıyor demişlerdir bu arada çok dipden kesmeyin gerek yok inanın çnkü her hfta uzuyor 1 yaşına geldi hayla her hafta tırnakları uzar bende eldiven takmadım eve gelince tırnagı kestim eldiveni çıkarttım şapka eldiven bunlar dışarda kullanılıcak şeyler soğuk havada evde biz nasılsak onuda öyle giydirdim hep
welcome_baby Bebegimm1 şapkayı kafası üşümesin diye takıyorum valla ama eldiven bana saçma geliyor. Çocuğun dünyayla tek teması elleri onu da elinden alamayız