1tosbikinannesiyim kız doğurmadığın için hevesim kaçti, battaniye örmeme gerek kalmadı yine erkek olacak , doğura doğura kocana bütün eksiklerini aldırırsın, param yoktu bebeğe doğum hediyesi kıyafet alamadım (her hafta cafelerde tatlı kahve resmi paylaştı bu arada 9 ay boyunca ) 😃 ama benimki üvey kaynana belki ondan bu laflar 😬