gulerblt evet cikariyordum. Beslenme sonrasi dik tutup beklerseniz cikiyor gazi. Cikmazsa eger dizinize yatirin yuzukoyulu sekilde. Karni dize gelecek. Cenesini yukari kaldirin elinizle destekleyin sirtini masaj yapin hafif. cikiyor. Kac aylik olmasina bagli mesela 4-6 ay sonrasi gerek kalmiyor bebek kendisi cikara biliyor. Ama yapamayan bebeklerde var tabi . Eger sonradan rahatsizlik veriyorsa cikarilmali kucukse cikarilmali ki sonraki gunlerde bagirsaklara toplanmasin