ssbbyy maalesef gaz sancıları çok normal, çünkü şuan bebeklerimiz sürekli besleniyorlar 2-3 saatte bir ve hava da yutuyorlar haliyle. bir de anne sütü aldığı için sizin yedikleriniz de gaz yapıyor kuru fasulye,nohut,karnabahar,lahana,mercimek gibi gibi. mamada da zaten süt tozu var o da gaz yapıyo, bebeğinize yarayan bir mama bulabilirseniz o yapmayabilir belki. ben aktardan rezene ve kimyon tohumu aldım onları karıştırıp sabah akşam 1 bardak içiyorum etkisi oluyor. bigaia probiyotik damlası da çok etkili. bir de bebişi sıcak tutmanız lazım özellikle karnı ve ayakları.