bidebayilistersenferiya din kültürü derslerine seçmeli ders açalım diye bizlere ders kalmadı. Ana branşlar sürekli norm fazlası. Bu yüzden ön yargı oluştu.
Kuranı Kerim derslerini destekliyorum keşke benim de çocukluğumda olsaydı, ama peygamberimizin hayatı, temel dini bilgiler tarzı dersler içerik olarak da çok plansız ve gereksiz sırf yer işgal etmek için atama yapmak için açıldığı belli olan dersler.
Her branşın kendine göre alan bilgisi zor.
Yığılma olan bölümleri seçmek demek ben ilk bin içine girerim demek.
Giremeyince de sızlanmamak gerekir.
Ben de öğretmenim bu arada, mülakat yüzünden 1 senem gitti haksızlığı dibine kadar yaşamış ve içeriği biliyorum.