Ogulluana bu konu böyle değil maalesef herkesin bir önyargısı var günümüz Türkiye şartlarında, bölümde herkes deli gibi çalışıyor üstelik 25e yakın dersten sınava giriyoruz. Fıkıh, kelam, dinler tarihi, mezhepler tarihi, hadis ve her şeyi derinlemesine bilmemiz gerekiyor. Gk gy, eğitim sınavlarının yanında. Bir sene odamdan cikmadim gece gündüz çalıştım anca o şekilde ilk 100 e girip atandım. Evet bu kadar çok adaletsizlik olmamalı bence de Matematikten Fenden bin kişi bile atanamayıp, dkabin bu kadar alması haksızlık. Mesela ben şu an okulumda sosyal bilgiler dersine de girecegim. Hala ders calisiyorum. Köy okulu diye sallayıp öğretmen göndermiyorlar falan filan bu konuda hemfikirim
Ama öyle önüne her gelen de atanmıyor. Biraz emeklerime üzülüyorum böyle algılar olunca .