mgkurt gayet ustasıyım kusura bakmayın çevremde ki insanlar (anaokulu öğretmeni bahsettiğim insanlar) önümüze her sene onlarca çocuk geliyor.Fıtrat diyerek sorumluluklarınızdan kaçamazsınız hanımefendi.Fıtrat şudur net anlatıyorum bir çocuk bir kurala 3 günde alışır diğer çocuk 7 günde bu çocuğun fıtratında vardır bebekler vs dahil.Ama sonunda alışır ona.Disiplinde aynı bu şekildedir patron çocuk değil sizsiniz.Hareketliyse ona göre şeylere yönlendirirsiniz.Anne babalar eğitilmeli bu kadar basit şunu çocuklara bağlamayı bırakın artık.