Hurricane merhaba postunuzu okumuştum tekrar denk gelince yazmak istedim, sizin biraz sabrınız tükenmiş hissine kapıldım ben okuduklarımdan. Çocuğunuz fazla hareketli, yorucu olabilir ama çocuk olmanın fıtratında var bunlar, benim 4 yaşında kızım var çoğu zaman onun da eli ayağı durmaz durması gereken zamanlarda hep bir kıpır kıpırdır. Tamam bazı konularda bazı çocuklar biraz daha fazla zorluyor bu da okey ama çocuğunuzu bunlarla fişlemeyin. Sabrınızı yenilemeye çalışın. Muhtemelen zorlu diş süreciniz falan sizi ekstra yordu ama inanın bu hislere girmek kolay çıkmak zor. Yani ben de bazen sabır çekiyorum ama hemen şükrediyorum evladım sağlıklı, keyfimiz, huzurumuz yerinde, bunların hepsi bir süreç ve geçicek diye düşünüyorum. Siz de kendinizi sabrınızı taze tutacak yöntemler bulun, Allah yardımcınız olsun.