nnaz24 Sinop’u bilmiyorum. 1 buçuk yıldır lojmanda kalıyorum. Hiçkimseyle içli dışlı olmazsanız hiç bir sorun yaşamazsınız. Eşiniz devreleri ile görüşür siz de eşleri ile görüşürsünüz. Problem olmaz. Ben tek başıma daha birinin evine gitmedim. Fazla muhabbet tez ayrılık demişler o yüzden fazla muhabbete gerek yok. Komşularla falan merhabadan öteye gitmez yani benim sanimiyetim yoktur. Eşim de istemiyor aslında lojmanda oturmayı dedikodu oluyo diyo. Ama Dışarıda da kiralar ateş pahası. Buraya kira vermiyoruz gibi bişey yani. Kira verecek durumunuz varsa kirada oturun yoksa da lojmana geçin kapınızı kapatın dışardakileri duymayın