Zeynepomer96 ben Yazz kullandım. Yaklaşık bir yıl. Çok düzenli regl oldum. Hatta tüylenmemi azalttı , iştahımı açmadı bana çok iyi geldi. Bırakır bırakmaz hamile kaldım.doğum yaptım tekrar kullanmaya başladım, ikinci turda beni etkiledi ya. Nedense çok duygusallaştom hormonlarımı çok hırpaladı. Antidepresan kullanırım doktora giderim diye doğum kontrolü bıraktım iyileştim 😬 ama belki size iyi gelir. Çünkü ben de tavsiyesi ile kullanmıştım iyi bi markaydı