deniz515_ Zeynepomer96 Yasmin kullanmıştım bı kac sene önce bebek düşünmüyorduk ve adet düzensizliğim vardı kadın doğum doktorum onermisti baya memnun kaldım adetim düzene girmişti
Yagmursonrasitoprakkokusu Zeynepomer96 microgynon. Bana çok iyi geliyor, adetim düzene girdi. Nerdeyse 5 yıldır kullanıyorum. İlk evlendiğim zaman da 1 seneye yakın kullandım, bıraktıktan 2 3 sonra da hamile kaldım
yorgunannee_ Zeynepomer96 Bebeğimden önce 2.5 seneye yakın Microgynon kullandım her hangi bir sıkıntı yaşamadım bir tek kilo aldım maalesef. Ek koruma da kullanmadık saati saatine aksatmadan kullandım hep.
deniz515_ Zeynepomer96 ek korunma yapmadım ilacı kullandığım sürece düzenli oldum yani tablet bittikten sonra 3 gün muydu kaç gün içinde regl olursunuz diye belirtiliyordu zaten o sürede regl oluyordum ama yasmini bıraktıktan sonra adet düzensizliği yaşadım malesef
zeh123 Bende yasmin kullanıyorum regl düzenliyor ve geciktirmiyor 28 gün içiyorsunuz ilacı sonraki 7 gün içilmiyor 8. Günde başlıyor. O 7 gün içinde regl görüyorsunuz
Poyrazbayb Ben Yasmin kullanıyorum ama ek olarak her zaman prezervatif tercih ediyoruz garanti olması adına çünkü oğlum 3-4 yaşına gelene kadar ikinciyi düşünmüyoruz