Gul-42 en güzeli de o bu arada bizim bebişin sorunu gaz da atak da değilmiş nurse harveys gaz damlası almıştım yeni demekki bozukmuş çocuk sancılandıkça ben damla veriyodum haliyle o da daha bi sancılanıyodu bu gün verdim yine gazı var diye yine ateşi çıktı çırpınmaya başladı çok dikkatli olmak lazımmış bunun için uyarı maiyetinde yeni başlık açacağım platformda dikkatli olmaları için