pekDirlik Ben bu kadar önemli bir konuyu nasıl olurda yeni görürüm 🤷🏻♀️ Defalarca okudum gözümde canlandırdım vakit ayırıp akıcı bir sekılde bizlere de aktardıgınız için cok tesekkür ederim 🙏🏻 Müsadenizle danışmak istediklerim var. 53 günlük kızım var. Çok şükür huysuz bir bebek değil.Her zaman olmasa da bazı günler/geceler aha değişti huyu kesin dedirttiği oluyor. Eğitim amaclı değil ama ben evimize geldiği ilk günden beri beşiğinde uyutuyorum geceleri (yatak odasında yanımızda) Göbeği düştüğünden beride karnını doyur,banyo ettir,müzik aç beşiğine koy şeklinde devam ettirdim bunu. Kırkı cıkana kadar gece beslenmesine kendım uyandırdım ama sonrasında kendisinin uyanmasını bekledim. Gece uykuya geçişimiz 10u buluyor sonrasında 3te ve sabah 6da kalkıyor. (Herzaman böyle dakik değil şaştıgıda oluyor) Bazen 6dan sonra ya uyuyor ya uyumuyor. Eğitim için erken oldugunu bildiğim için gündüz uykularını hiç takip etmedim ama genelde uyuyor.
1-Bu böyle devam ederse bi bakmışım uyku eğitimi vermişim diyebilir miyim? Yoksa huyu düzeni değişebilir mi?
2-Maalesef uykuya gecerken emzik kullanıyoruz sadece ilk uykusunda istiyor aralardaki beslenmelerden sonra istemiyor.
Bu durum eğitimde beni zorlar mı?
3-Bazı geceler uyku arasındaki beslenmesinde hala uyuyor oluyor ve gazını çıkaramıyorum beşiğine koydugumda ahtapot gibi kollarıyla uykuya direniyor.Uyandıgı zamanda tekrar uykuya geçmesi beni yıpratıyor bununla ilgili tavsiyeniz var mıdır? Vakit bulup yardımcı olursanız cok sevinirim 🙏🏻