nuroner benim 4yaş oğlum bebekken çoklu gıda alerjisi vardı.yediklerim onda dermatit yaratıyordu. Ne zaman alerjik birçey yesem gün içinde huzursuz olurdu, gaz ağlamalar, yüzü boğazı dermatit olurdu.hatta yediğimin ertesi günü dermatiti şiddetlenirdi.hiç kakaslnda kan olmadı sadece mukus vardı.ama işte alerjikdi yediklerimin ertesi günü mukus, huzursuzluk ve cildindeki yaralar çıkardı.ve en hızlı kortizonli kremler geçirirdi.onu da yapmak istemediğim için baya katı diyet yaptım. Süt, yumurta, balık, kuruyemiş, domates bie çok şeye tepki veriyordu hem baöırsakta hem ciltde