Merhaba, benim kızım 4 buçuk aylık. Ek gıda dönemi yaklaşıyor. Bağırsak tepkili süt alerjisi var, çerez de egzamalarını arttırıyor muhtemelen birçok farklı gıdaya var. Süt tüketiyorum ama çerez tüketmiyorum doktorumuzla birlikte diyette deneyerek ilerliyoruz kendisine de güveniyorum açıkcası. Ayrıca kan testi yaptırdık hiçbir gıdaya alerjisi çıkmadı tabii bunun doğru sonuç olmadığını biliyorum ama doktorumuz en azından anafilaksi yönünden içimiz rahatlamış oluyor ve alerjene maruz kaldıkça daha erken tolere edebilir hale gelecektir dedi. Benim aklımı karıştıran maalesef ek gıda dönemi, ya bu dönemde farklı gıdalra tepki verirse ve ben bebeğime birçok şeyi yediremezsem diye çok korkuyorum. Bunu yaşayan, atlatan. Bana tavsiye verebilecek olan ya da bu dönemi atlatmış olan kimse var mı? Bu şekilde olup yine de ek gıda döneminde her besini verebilmiş olan vs. İçim çok huzursuz.