pembekalanchoe myangelson teşekkür ederim canım. Biz de 7. Ayda ilk dozu olduk Bexero ikinci doz için de 10. Ay dedi ama ben o tarihte memlekette olacağım için 12. Aya erteledi. Şimdi de araştırdım ertelense de sorun olmazmış. İkinci dozdan yine devam edermiş.
myangelson pembekalanchoe ben bilmiyorum hiç bunu canım. Memlekette vurdurabilirsin ertelemeye gerek yok ki. Ben de memleketteyim misafir olarak vurdular
pembekalanchoe myangelson ya benim yaşadığım yerde sağlık ocakları vurmuyor. O yüzden hep bu gittiğimiz hastanede yaptılar. O da öyle düşündü yine sanırım.
durbakalim pembekalanchoe 3-5-13. Aylarda bizimde ilk dozlarını 3 ayı geçince yaptırdık 2. Dozuda 5 i geçince yaptıracağız.
hindilisalam Doktorumuz bexeroyu 5-7-13 nimenrixi 5-13 şeklinde planladı. Bu postun açılması çok iyi olmuş kafam karışıyordu çünkü nimenrixi de 3 doz vurduranlar var 5.ayda başlanırsa. Bilemiyorum doktorumuza güveniyorum bu ay sadece bexero olacak
pembekalanchoe hindilisalam bizimki de nimenrixi 12. Aydan sonra vuracağız o yüzden tek doz yeter dedi. 3 doz da bexero vurulacak. Ama işte aylar çok farklı.
efelinamoms pembekalanchoe çocuğun ayı göz önüne alınarak planlanıyor ben 1 yaşdan sonra istemiştim 2 çocuğumada öyle yaptırdım 18. Ay 20. Ay ve ilk dozdan 1 sene sonra hatırlatıcı doz olarak oğlumun bitti kızımın son dozu kaldı seneye inşallah 1 doz nimenrix 3 doz bexsero olarak planlandı