pembekalanchoe biz 8. Ayda başladık. Eğer 7. Ayda başlasaydık süreç daha düzgün ilerleyecekti. 8. Ayda olduğumuzda doktor ikinci doz için bekleyebiliriz dediği için 9. Ayda nimenrix olduk. (8de bexero) 10 11 12 boş geçti. Doktor değiştirdik çünkü. Değiştirdiğimiz doktor 13. Ayda 2. Doz dedi. Kafamız karıştı eski doktorumuza ulaştık oda aynı şeyi söyleyince sıkıntı yok devam edelim dedik. Ama 13. Ayda biz başka doktora gittik ve arasına bu kadar zaman koymuyoruz 1 ve 2 nin normalde dedi. 13. Ayda yaptırdık. 18. Ayda son dozları yaptıracağız ama anlattığım şekilde benimde kafam çok karıştı 😂 neyse ki yaşını geçti ve yaşından sonra zaten tek doz bile yeterli oluyor. Bu doktorumuz yazıp verdi ne zaman yaptırmamız gerektiğini. Süreciniz sağlıklı ilerlemesi için kaçıncı aydan başlarsanız başlayın hangi türü kaç doz ne zaman yapılacak yazılı olarak alın. Bu yüzden kafam kadar karışık yazdım. Ki sizinde kafanız karışmasın. 😊
- Ayda en geç başlamanızı tavsiye ederim. Daha düzgün takvim oluşuyor kayma yaşanmıyor