Temmuzdan beri çocuk düşünüyoruz bi tane kızım var 4 yaşında bir kardeş istiyor ve bizde istiyoruz 😇 tabiki hersey allahtan ama 5 ay oldu kızıma 1 bucuk aylık evliyken hamile kalmıştım bu 5 aydır olmayınca bir üzülüyor sorguluyor insan neden olmuyor diye kan degerlerime baktırdım hersey iyi kadın doğuma gittim ultrasonla baktılar kist vs yok yumurtaliklarin hamile kalmaya hazır dedi düzenli adette oluyorum ama sizce bu süreyi kolaylaştıran biseyler var mıdır