Zeynolii Beklemem. Davet ederse giderim, etmezse de sorun yok. Belki frekansımız tutmamıştır, belki de hayat telaşıyla misafir ağırlamak çokta istemiyordur diye düşünürüm. Ben de çok misafir ağırlamayı seven bir insan değilim. Misafir için çocuğumu ihmal etmek istemem. Sürekli misafir ağırlayan insanların çocuklarını mecburen ihmal ettiğini düşünüyorum. Karşımdaki insan 2 çocukluysa zaten hiç davet etmesin, yormasın kendisini, ikinci buluşmayı dışarda yapalım illa görüşmek istiyorsak.