Zeynolii Kızlar siz evinize çaya akşam yemeğine veyahut kahvaltıya çağırdığınız birinin sizi davet etmesini bekler misiniz ?
serpoo Zeynolii kişiyle olan muhabbetime baglıdır sürekli ben davet ediyosam davet beklerim. Genel olarakda davet edilmedgm bir yere gitmem + davetsiz misafiride sevmem
JuliJuli06 Zeynolii davet edilmeyi beklemem taki 1-2 kez davet ettigimi. Ama yakinsak muhabbetimiz iyiyse ve ben davet ettiklerime ragmen davet etmiyorsa bende cagirmam
ftmylm Zeynolii İçimden gelirse birilerini çağırırım ve karşılık olarak beni davet etmesini beklemem daha önce oldu mesela davet ettiğim güzel mutlu vakit geçirdiğim daha sonra beni davet etmeden üstüne benim tekrar çağırdım evime gelen misafirim çok oldu bu insanın içinden gelen bir şey müsaitlik durumuna göre bakar ne bileyim beni niye çağırmadı demem mesela yani
hayrunn Zeynolii beklemem:) defalarca evimde ağırladığım insanların bir kere dahi evine gitmediklerim vardır asla art niyet aramam çünkü evlerinde ya eşleri ya çocuklarından dolayı ağırlayamıyorlar önemli olan bir arada olmak :)
senay15 Bende geri davet beklemem çünkü bazılarının durumu elverişli olmuyor misafir agirlicam diye kendinden çocuğundan kısma durumu olur o durumda karşıdan beklemem ama kendim misafir ağırlamayı çok severim
hayrunn Zeynolii onada takılmazdım misafir 10 rızıkla gelir birisini götürür derler herkes nasibi kadar. Kullanıldığımı hissedersem orada olay değişir ama
Kisirvetursu Zeynolii Beklerim 1 kez davet ettim diyelim o kişi beni evine davet edene kadar 2. Ye davet etmem be o saf günleri çoktan geçtim her konuda kısasa kısas🙂
Zeynolii Kisirvetursu aynen öyle bende bundan sonra bu şekilde davranacağım çünkü iyi niyeti enayilik olarak görüyorlar maalesef
kubrakubraaa Zeynolii beklerim, baktım etmiyor, normalde gitmem ama eşim ısrarla görüşelim diyorsa bir gün arar “müsait bir zamanda size gelmek istiyoruz” der kendimi hatirlatirim, ama sürekli yapmam tabi
Zeynolii hayrunn bende misafir ağırlamayı severim örnek veriyorum 10 kere davet ettim karşılık beklemeden sonra hiç davet edilmediğimin farkına vardım ve davet etmeyi bıraktım sonrasında aramızda soğukluk oldu
hayrunn Zeynolii eğer sizi davet etmeyip siz davet etmediğinizde de sorgulamak yerine uzaklaşmayı tercih ettiyse doğru adım atmışsınızdır
SevimliHayaletCasper Zeynolii samimi olmadığım kişilerin evine davetsiz gitmem. Samimi olduğum kişilerden davet beklemem çayı koy demem yeterli 😁
sanabeyinalacam Zeynolii Davet beklerim sonuçta bizimkisii de can bizde sıkılıyorz neden hep ben ağırlim ki benimde çevremde çok hep gelmek istiyorlAr hatta 4-5 defa geliyorlar beni 1 kere çağırıyorlar ikizlerimle temizlik ikramlık canım çıkıyor,bende gideyim isterim yani çünkü sıkılıyorm sosyal hayatm da yok
ipeksibel sanabeyinalacam aynen öyle ikizleriyle bu kadın zirlaniyor biz çağıralım yok kucuck bebeğimle ramazan da hazırlık yaptım misafir ağırladım ama beni cagirmadila Ebu ramazan da da gorusecegiz
mamabear_ Zeynolii beklerim tabi. Tabi ille bir o bir ben hesabı yapmam ama ilk defa ben ağırladıysam karşıdan da bir teklif beklerim