Ben kızım 3 günlüktü dışarı çıkardım astronot tulum giydirip balkonda uyuttum ki hala balkonda uyur öğlenleri su an 2,5 yaşında ve biliyor musunuz sadece 2 kere hasta oldu biri benden bulaştı biride okuldaki arkadaşından. Doğru düzgün hassas olduğu bir konu yok kolay kolay hersey dokunmaz. Yqgmurda dışarı çıkardım yağmurun altında dans ettik karda kar eşyaları giyip saatlerce karda oynadık. Doğduktan korkmayın çok fazla sıcakta tutilan çocuklar hasta olur soğuğa çıkarın sadece dikkatli kat kat giydirin tek kalın kat giydirmek yerine eve geldikten sonra komple soyup sıcak şeyler giydirip dinlenmesini sağlayıp sıcak şeyler içirin vs. Çocuğu ne kadar sıcağa alıştırırsanız o kadar hasta olur.