Benim bebeğim 8 aylık, hastaneden ciktigimiz günden beri her gün dışarda, dikkat etmeniz gereken şey havaya uygun giydirmek, terletmemek, bizimde doktorumuz soğuk hava hasta etmez bagisikligi güçlendirir demişti , hatta her zaman ince giydirin diyor bende hep ince giydirmeye özen gösteriyorum, ne kadar kalın giydirirseniz o kadar huzursuz oluyorlar, ve terliyorlar, doktorumuz hatta şöyle demişti, bugüne kadar hiç bir yabancı hastamın çocuğuna antibiotik yazmadım çünkü hep temiz havadalar ve çok kalın giydirmiyorlar