busra969 istediğin süre kadar ayrılabilirsin ister bir ay ister bir yıl ya da bir yıl için dilekçe verip beş ay sonra ben başlayacağım da diyebilirsin tamamen sana kalmış toplam süren iki yıl yani diyelim ki ayrıldın başladın sonra tekrar ayrılmak istiyorsun o iki yıl dolmadıysa tekrar ayrılabilirsin.. doğu görevi süresini uzatır mı o konuda bir bilgim yok