busra969 izninizi doğum sebebiyle kullandığınızı düşünüyorum. 1yılı aralıksız kullanmak zorunda değilsiniz. İsterseniz yaz maaşınızı alabilmeniz için başlama yapabilirsiniz. Tatil bitiminde tekrar izninize devam edebilirsiniz. Bunun dışında maalesef ücretsiz izinde gün saymıyor, puan gelmiyor. Yani doğu göreviniz uzar