Ebelfezalininannesi Bengubaran uyku düzeni cok iyi olmasada geceleri yinede yatiyo ama iki gündür bası ates gibi ateside yok anlayamiyorum ki
Bengubaran Ebelfezalininannesi bende bı anlam veremıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Çokkk huzursuzzz sureklı ağlıyor
Bengubaran Nazyun aynen guzum bende çalışmıyorum 🙏🏻 Aynen tek takılıyoruzzz İstiyorumkı arkadasım dostlarım olsun Guvenecegım ınsanlar olsun Zor zamanımda arayıp konuşacağım ama Bazen de olmuyor aynı sehırdeyızzzz derken adanadamısınnn ben Adana kozandaymmm
Nazyun Bengubaran yok arkadaşlarımla aynı şehirdeyim yani istanbuldayım ben ☺️ En iyi dert ortağım eşim ☺️