Bengubaran deletedmom173 benımkıde 3ay 13gubnlukk cok huysuzzz ve cokkk gazlı doğduğundan beri cok fazlaydı yapmadığım kullanmadığım seyyy kalmadı ilaçlan hepsınııı denedım metsil zinco biagoo damla nurse damla ve şurubunu denedım rezeneeee anason kımyon tohumu kımyonnn fıtılll valllaaa hıc bır faydası olmadııı ensonundaaa doktora goturdum kullandım ılacları tek tek saydım maflor verdı bağırsağı düzenliyor memnun kaldım😇😇😂😂😂
deletedmom173 Bengubaran aynı durumdan müzdaribiz canım bende hepsini kullandım doktorlar ilaç şurup vermemekte ısrar ettiler oğlum durmuyor kakasını da yapamıyor kendi kendimin doktoru oldum debridat şurup veriyorum 1 haftadır neyseki gazını çıkarıyor kakasını da 2 günde bir zorlanmadan yapıyor ilk çocuklar diye sanırım bu kadar huysuzlar ☺️
Oglusbora Bengubaran aynen öle cnm bu arada benmkide kolikti 4.aya girer gtçrmez btti 3ay uyudgmu hatrlamyrm
deletedmom173 Oglusbora geçti mi ya benim oğlumun hala geçmedi yalnız beş dakika durmuyor uyanıkken sürekli kucak kollarım kaldırmıyor artık
Bengubaran Oglusbora inşallahhhhhh benımkıdeee geçer kuZum hortlakkk gbı oldumm no uykuuu cok huysuz sureklı ağlıyor
Oglusbora deletedmom173 valla 4.ayda gecti cbm allaha sükür insanm psikoljısıni ypratyo bidaha coxuk yapmaya korkuyrm valla nurse harveys ii felmişti bana saatlerce masaj yaptgımı hatrlıyrm allahm emzirince yğne olcak diydm🙈
deletedmom173 Oglusbora offfff offffff benimki ne zaman düzelecek bakalım bana da dua edin düzelsin yoksa deli olacağım lavaboya bile gidemiyorum 😄
Bengubaran Oglusbora beynimde yapmadığım şey kalmadı Cok zorlandımmm ama zaman gecıyor 3ayı bbbtırdıkkk cok şükür ınsllahhhh geçer gecem gunduzumeee karıştı uyku ne bılmıyorumm ama alıstmmm
deletedmom173 Oglusbora eşim bir tane daha diyor ama bende korkuyorum eğer oğlum gibi olursa tam tirrik olacağım sanırım
Bengubaran deletedmom173 😬😬😬🤐🤐🤯🤯 valllahııı Eskıden mıllet catır catır yaparmış dogururmusss nasıl buyuturlermısss anlamaıyorumm . Ben sunnettte ettırdım ama , yedıgım seylere cok dıkkat ettım ama bünyeyle alakalı okadarrrr gazlı bır cocuktutukii anlatamam!!!! Sancı gelınceee cıgırıyorrr ugunuyorrr mosmor kesılıyorduuu Bayaga seneler gecsın Öyle düşünüyorum
Oglusbora O kadar iyi anlıyrm ki sizi anlamayan insanlar ay sen bunu cok kucaga alıstrmıssm diolardı sanki keyfimden kucakta tutuyoduk cocuk bi öyle susuyodu ne yemek ne içnek hergğn dısarfan yemek sölydm🙈size tavsiyem 4.aydan itibaren bebeginizi yere indirin oyun halısı alın ve dikkat cekici sesli pyuncaklar alın anlamıcak basta ama zamanla dikkatini celecek basına otrn onla oynayın smdi herkes öasallah kendi kendine oynuyor diyo ve kucakta durmak istemyor😂😂
deletedmom173 Bengubaran valla bende bilmiyorum tarlaya giderlermiş uyutup biz mutfağa gidince uyanıyorlar bende yaptırdım sünneti ama nafile ne gaz mış bitmek bilmedi apartmanı sallıyor benim oğlum bombalıyor resmEn🤣🤣🤣
Bengubaran deletedmom173 benımkıdeee geçen gece artıkkk karşı komsummm geldı kızım noluyor dıyeee o dereceee😂😂yıkıyorrr muberakkk ortalıgı
deletedmom173 Bengubaran maşallah çıkarsın yavrularımız rahatlasınlar hahaha doğalgaz pahalandı boşa gitmesin firmalara biz satsak iyi kazanırız buda doğalgaz sonuçta
Bengubaran Ebelfezalininannesi merhaba guzum tanıştığıma memnunnn oldummm bbebıssss nasılll uyku düzenli felannn
Ebelfezalininannesi Bengubaran uyku düzeni cok iyi olmasada geceleri yinede yatiyo ama iki gündür bası ates gibi ateside yok anlayamiyorum ki
Nazyun Bengubaran bizde 46 günlüğüz 22 yaşındayım kızımla yuvarlanıp gidiyoruz okul öncesi öğretmeniyim ama bebeğimi kendim büyütmek istediğim için çalışmıyorum bende aynı şehirdeyim ama uzak kaldığım için görüşemiyorum arkadaşlarımla komşuluk zaten Yok tek takılıyoruz ☺️
Bengubaran Nazyun aynen guzum bende çalışmıyorum 🙏🏻 Aynen tek takılıyoruzzz İstiyorumkı arkadasım dostlarım olsun Guvenecegım ınsanlar olsun Zor zamanımda arayıp konuşacağım ama Bazen de olmuyor aynı sehırdeyızzzz derken adanadamısınnn ben Adana kozandaymmm