5 gün sonra 4 ayı dolmuş olacak kızımın. Yaklaşık 2.5 aylıktan beri uyanmadıkça emzirmiyorum ben. 9-10-11 gibi gece uykusuna geçiyor. Bazen 3 te kalkıyor bazen 4’te. 6’ya kadar uyuduğunu biliyorum. 🧿 Eğer gündüz beslenmesi güzelse bence hiç kaldırmayın. Beslenmeye ihtiyacı olduğu gibi uykuya da ihtiyaçları var. Her çocuk farklı tabi ki. Sağlık ocağında takipliyseniz onlara da sorabilirsiniz 🙏