Sarılık riski yoksa 1 aydan sonra uyandırmayın diyor doktorlar. Bizim doktorumuz da öyle demişti bazen 4 5 saat uyur acıktığında uyanır siz uyandırmayın uyuması gelişimi açısından daha önemli demişti. Kızımın uzamış sarılığı vardı ben 40 45 gün falan yine 2 saati geçirmemiştim şimdi alarm kurmuyorum kendisi 2-3 saatte bir bazen daha uzun ne zaman acıkırsa o zaman emmek istiyor emzirip gazını çıkarıp geri yatırıyorum Bence bırakmalısınız kendi isteyecektir.