HELELEKADIN
İlk zaman iki kez kaldırmak iyi oluyor demişti bir arkadaşim ben bir kez kaldırdım kızım ortalığı birbirine kattı acayip öfkelendi delirdi daha ksldurmddim çünkü uykusu açıldığı için bunaldı ama kızım büyüktü 30 aylık idi tam sizin küçük bu yüzden iki kez hatta geceyi henüz başlamılayip sadece gündüz kesmek iyi olur gibi aslında çocuğunuzu en çok siz biliyor gozlemliyorsunuz herkesin dediği gibi olmaz bazen çok kasma akışına bırakarak öğret derim