ulanhayat tabiki☺️ evet fuzülevi tercih ettik yorumları daha iyi olduğu için. 1m100binlik araca girdik. 380bin peşinat verdik 75bin organizasyon ücreti ödedik. Aylık taksitlerimiz 5 aydır 14bin ama yılbaşından sonra 25bin olcak. Araba için de 10 gün önce aradılar gerekli kalan evrakları götürdük aralığın 30una satış günü verildi. 30unda arabamıza kavuşuyoruz inşallah🤲🏻 24 ay bu arada . Bence sistem harika işliyor. Arabadan sonra kendi evimizi satıp büyük bir ev için girmeyi düşünüyoruz. Şu an ev araba almak için en mantıklı tercih diye düşünüyorum