Kızlar Merhaba Biz fuzulev’den araç Almayı istiyoruz elimizde 200 bin liramız var Kredi çekmek istemiyoruz rahatsız 5 ayda elimize geçeceğini söylediler Yani eğer biz aralık ayı içerisinde başvuru yaparsak 200.000 lira kapora verirsek 1 sene boyunca ayda 8,5 bin lira ödersek bu Önümüzdeki Mayıs ayında aracınızı alırsınız dediler 2 yıl Tabii faiz gelecek Yani toplam 27 ay boyunca ödeme yapacağız onlara da sadece 37.000 işlem ücreti ödeyeceğiz Yani toplam Biz anlaşırsak yarın onlara 237.000 vereceğiz 200 bini peşinat 37.000′i de onların işlem tutarıymış Fakat ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız aranızda fuzulevde çalışan veya fuzulev’den araç alan var mı çok önemli bizim için lütfen fikirlerinize muhtacım şu anda başka türlü araç alamayacağız büyük ihtimalle 500.000 liralık bir araç istiyoruz 500 bin lira içinde işte 200 bin liralık bir para vereceğiz