Ben 5 ay olana kadar kucakta piş piş yaparak uyuttum sonra ağırlaştı malum aldım artık ayağa bi güzel sallıyorum o da çok seviyor benimle o anı gerçekten 😂 ama öyle saatlerce değil tabi zaten uykusunu takip ediyorum uykusu geldiği an sallıyorum dalar dalmaz bırakıyorum