Bırak kendisi uyur diyenleri anlayamıyorum neyin kafasını yaşıyorlar biz çok memnunuz sanki sallamaktan kaç kez denedim yatağına yatırıp ama morarıyor çocuk ağlamaktan nasıl almayacaksın ki kucağa öyle sakinleşiyor benimki iki aylık kendi nasıl isterse öyle uyuyor bazen kucakta bazen omuz bazen hamak bazen de ayakta sallıyorum