pnar_06 bende ilk gün sadece takılan yer acıyodu haliyle emziritken çok zorlanmıştım geçer dedim ama ikinci gğnden itibaren kolum çok ağrıdı sol tarafımla bebeğimi zor emzirdim hatta bazen sağıp vetmek zorunda kaldım bebeğimi kucağımda tutarkrn çok zorlandım yatarken de aynı şekilde bunlar dişinda bi şikayetim yoktu adet olmaya da başlamadım 13 gün durdu bende implant dün çıkarttıtdım sebebim kolumun çok ağrımasıydı