ysen öncelikle şöyle söyliyim benim kahverengi lekelenme kanamaya döndü. Doktoruma gittiğimde muayene etti ve evet kanama var dedi. Kan tahlili de aldı hiç bişey çıkmadı. Bize de ilişki için adetinin bitmesini bekle dedi zaten adet döneminde öyle bişey söz konusu değil de. İşte bitmesini bekle dedi sadece. Ben adetimin üçüncü günü taktırdım. Reglim bitince de korktum zaten ağrılarım yeni geçmişti hemen beraber olmadık. Eşim de bu konularda fazlasıyla anlayışlı. Ama hiç bir sorun yaşamadım ilişkide de. Lekelenme sürecinde de beraber olduk zaten tamamen lekelenme olduğu için yoğun bi kanama olmadığı için bi problem olmadı