pink9 rica ederim canım benim sütüm çok geliyordu nazarla kesildigini düşünüyorum misafirler falan vardı çok benimde pedim dolmuş hep tisortumr çıkmış sütler komşu da dedi sütün dışına çıkmış bak değiştir falan diye bir iki gün sonra gitti doktora falan gittim birşeyler söyledi kaynat iç falan diye ama geri malesef gelmedi ben zaten kesilince keçi sütüne başladım hep süt hem mama ilerledim yaşına girince de mamayı bıraktım inek sütüne devan ettim şimdi herseyi yediği için sadece akşamları süt içiyor uyandığı zaman sizde sütü arttırıcı çaylardan içebilirsiniz örnek veriyorum mamayı 100 cc mi içiyor tek sağımda 100 cc sütün çıkarsa yetiyordur