[silindi] Başlangıç 53,doğum 75, şimdi 63, 10 kilo fazlam ve sezeryan göbeğim kaldı, aynada kendime bakmak istemiyorum🤦♀️
asyaaslann pamukanasi 62 ile hamile kaldım 76 ile doğuma girdim şuan 67 gebelik şekerim çıktı çok hızlı kg aldım son 1 ayda ve 5. Ayda yoksa çok düzenli gidiyordum 14 kg almışım 10 kg hedefimdi ama gebelik şekeri beni 5 kg öne çekti yaza kadar 58 hedefim
begum153 pamukanasi pamukanasi 64 ile hamile kaldım 79 ile doğuma gittim şimdi yine 64 kiloyum. Boyum 1.75 olunca kilomuda normal kabul ediyorum😬
isimli00 pamukanasi başlangıç 54, doğum 67, 2. aya sayılı zaman var güncel kilom 57 pantolonlarıma sigamiyorum ama olsun 😄
zarifhanim aydaan1 Nesliva iştah açıcı bitki çayı kullandım. İştah açıyor ve kendiniz yiyerek kilo alıyorsunuz.
zarifhanim aylinburay Nesliva iştah açıcı bitki çayı kullandım. Önceden yemeğin yanına pilav varsa ekmek yiyemezdim veya yemeğin ardına tatlı yiyemezdim. Yıllarca bir sürü ürün ve iştah açıcı şuruplar ilaçlar takviyeler denedim. İlk defa bir şeyin kilo aldırdığını deneyimliyorum.
aylinburay zarifhanim ya bende asla kilo almıyorum hamilelik de bile 4 kilo aldım ne yapsam işe yaramadı çok teşekkür ederim bende deneyeceğim 🙏
hepyerdeyizz pamukanasi 57 ile başladım 70 ile doğuma girdim 64 um şuan Doğum kontrol hapları Tekrar kilo aldırdı bana imdatt
hangimizsevmedik Herkes hamilelikten önceki kilosunun altına düşmüş. Emzirirlen hiç mi canınız bişey çekmedi. Nasıl oldu bu 🥹
zehralihan Başlangıç 62 doğum 73 doğumdan 10 gün sonra 65 şimdi 67 emzirirken iştahım çok açıldı bebeğim 3 aylık
nuraykcdg pamukanasi Başlangıç 52, doğum 73 🙈, şu an 51 kiloyum. Hamilelikte sanırım en çok kiloyu alanlarda başı çekiyorum 😂