temmuz13 ne alaka ya riskli birşey olsa zaten hiçbir yer vurmaz ki. Bakalım il sağlık ne diyecek çok merak ettim. Bizde de burada 9. Ay aşısından 15 gün sonra menenjit vurulacak dedim hemşire olmaz asla vurulmaz ben derslerde öyle gördüm çocuğu riske atamam falan dedi. Dedim ne diyorsun sen riskli olsa ben vurdurmak ister miyim hiç. Canlı aşı vurulmazmis menenjit canlı aşı değil diyorum yok. Hiçbir aşı vurulmaz canlı olsun olmasın. 1 ay sonra vurulur diyor 1 ay bekleyince de çocuk 10 aylık oluyor bizim menenjit takvimi 7-9-13 diyorum 5-10 günden birşey olmaz diyor 🤦🏻♀️ benim kendi sağlık ocağımdaki hemşire de vurulur ben bir sürü yere danıştım diyor kaldık ikilemde. En sonunda buradaki birilerini aradı sordu onlar da il sağlığı aradı da il saglikta vurulur yok öyle birşey canlı aşı olsa vurulmaz bunu vurabilirsin demişler de öyle vurdu menenjiti. Yoksa biz de menenjit için özel hastaneye falan gidecektik 🤦🏻♀️