temmuz13 mecbur tabii ki işi ne? sağlık ocaklarına kural geliyor hastaların hastaneden önce sağlık ocağına gelmesi gerekecek diye zırlıyorlar kapatma eylemi yapıyorlar ya? kafasından kural uydurmasınlar ya bi ton para veriyoruz aşı alıyoruz orda yapılmaz burda yapılmaz diye onu mu gezdircez valla anlamıyorum bu doktor triplerini. ben reçete bile almadım şimdiye kadar, doktorla dahi muhatap olmadım sağlık ocağını arayıp hemşireyle görüştüm menenjit aşısını bugün yaptırabilir miyiz alıp geleceğim dedim haber verdim. yan eczaneden aldım hemşire yaptı e-nabıza da işledi. bebeklerin tüm aşılarından sağlık ocağı sorumlu öyle aşı seçemezler şikayet etmekle iyi yapmışsınız