Sunshine__ geçenlerde oğlum sabaha karşı uyandı aynı ateşi 39a çıkmıştı ailemin yanındaydım ve ilaç yoktu üstünü falan çıkardım bileklerini yıkadım sabah direk sağlık ocağına götürdüm göbek deliği de kızarmıştı muayene etti enfeksiyon+grip olucak dedi ilaç kullandık 3 gün ateşi devam etti sonra geçti hamdolsun