Sunshine__ çok geçmiş olsun, ben normalde ateşlenince ilaç vermiyordum doğal yollarla geçirmeye çalışıyordum ve geçiyordu da. 2 hafta önce yine ateşlendi ama hiç bir şekilde düşüremedim ilaç verdim ama yine de düşmedi sonra 39,5 ateşle havale geçirdi. Sizi korkutmak için söylemiyorum ama ateş tehlikeli bir durum tedbir almakta fayda var ve eğer geçmiyorsa doktora gitmelisiniz. Rabbim evlatlarımızı muhafaza eylesin 🤲🏻