Benm oğlumda bebekken kusuyordu cok hipp kullandık kabız oldu aptamil aldık cok kustu sonra bır tanıdık vardı ikizleri vardı aptamil a.r kullanıyoruz dedi kuzmuyorlar dedi gram olarak az ve pahalıydı 2022 yılında 450 gr biz 600 e alıyorduk suanki fıuatını bilmiyorum ama bebekken kullandıl memnun kaldık sonra yaşına gelince normal mama alıp verdik