Bende ilk doğduğunda hipp kullandım snra kilo alımı yavaşladı bende değiştirdim. Golden goat kullanmaya başladım. Ve kesinlikle golden goat keşke en başından onu kullansaydım. İçerik olarak en temiz ve kokusu diğer mamalara göre daha güzel kilo alımı da gayet güzel. Keçi sütlü olduğu için de bebeklerin midesini ve bağırsağını yormuyor sindirimi kolay. Aptamil de palm yağı var diye biliyorum