pudu merhabalar bende bundan yaklaşık 6 7 ay önce panik atak geçirdim 6 ay ilaç kullandım ama bu sıralar iç sıkıntısı sürekli ağlama isteği hiçbişeyden tat alamamak bide bu sıralar beynim de ya kendime ya sevdiklerime zarar verirsem korkusu var bu depresyon mu oluyor bana yardımcı olur musunuz